Чотири роки тому я вирішив спробувати свої сили на платформі Freelancer.com. З самого початку все здавалося перспективним – я швидко отримав своє перше замовлення на три сторінки сайту на WordPress. Однак, цей проєкт перетворився на справжнє розчарування і негативний досвід, який змусив мене задуматися про те, чи варто продовжувати працювати на цій біржі.
Як я потрапив у скам
Замовник здався досить серйозним і переконав мене взятися за роботу. Ми узгодили умови, і я розпочав розробку сайту. Після завершення першої сторінки, я повідомив замовнику про готовність, сподіваючись отримати оплату за перший майлстоун. Однак, замовник вирішив інакше. Він не тільки не оплатив виконану роботу, але й видалив мій доступ до сайту, фактично заблокувавши мене від подальших дій.
Цей проєкт став для мене справжнім шоком, адже я витратив кілька днів на виконання роботи, за яку не отримав ані копійки. Найбільше неприємностей принесло те, що платформа Freelancer.com все одно зняла комісію за вигране замовлення, навіть попри те, що я не отримав оплату. В результаті на моєму рахунку утворився негативний баланс, і платформа вимагала його погашення.
Мій шлях до вирішення проблеми
На той момент я вирішив припинити роботу на Freelancer.com, адже досвід із цим клієнтом був настільки негативним, що здавалося, що немає сенсу повертатися. Однак, через кілька років, коли я вже отримав більший досвід на інших платформах, я вирішив ще раз спробувати вирішити питання з боргом.
Я написав до служби підтримки з проханням скасувати мій борг за цей скам-проєкт. Моє повідомлення виглядало приблизно так:
Привіт, Averie!
Чотири роки тому я почав використовувати ваш сервіс і потрапив на шахрайського клієнта з моїм першим завданням. Я виконав свою роботу, але не отримав жодної копійки за свою працю. Окрім цього, мені ще й нарахували комісію за це неоплачене замовлення, через що на даний момент у мене негативний баланс. Якщо ви зможете скасувати цей негативний баланс за неоплачений проєкт, я знову зможу використовувати ваш сервіс для роботи.
З повагою,
Владислав
Відповідь підтримки
На мій подив, відповідь прийшла дуже швидко. Служба підтримки Freelancer.com була готова допомогти і уважно розглянула мій запит. Ось що написали мені:
Привіт, Владислав!
Це Averie. Ласкаво просимо до служби підтримки Freelancer.com. Як я можу допомогти вам сьогодні?
Я бачу, що ви звертаєтеся щодо комісії за проєкт: 3 page simple site built in WP. Як правило, після виграшу проєкту ми знімаємо комісію, яка не підлягає поверненню, навіть якщо проєкт не був завершений.
Однак, після детальнішого перегляду вашого випадку, ми бачимо, що проєкт був скасований. У зв’язку з цим ми повернемо вам комісію як одноразову люб’язність. Це вирішить питання з вашим негативним балансом.
Висновок
Мій досвід роботи на Freelancer.com був дуже неоднозначним. Перший проєкт виявився скамом, і я зазнав збитків як матеріальних, так і моральних. Проте звернення до служби підтримки дало результат, і мій негативний баланс був скасований. Хоча цей досвід залишив у мене багато сумнівів щодо роботи на цій платформі, приємно бачити, що служба підтримки все ж таки здатна вирішувати проблеми користувачів.
Якщо ви також стикаєтесь з труднощами на фріланс-біржах, не бійтеся звертатися до підтримки та намагатися вирішувати конфліктні ситуації. Можливо, вам теж вдасться отримати компенсацію чи скасування небажаних витрат.
Ця історія нагадала мені про важливість бути обачним на фріланс-біржах, але водночас показала, що навіть з негативних ситуацій можна знайти вихід.
Залишити відповідь